tiistai 21. toukokuuta 2013

Olen alkanut epäröimään

Epäröimään sitä, että olisko nyt hyvä aika sittenkään. Ei ole. Mutta ei kai sitä koskaan. Mutta en halua jättää koulua kesken. En halua jäädä muista jälkeen. En halua joutua toiselle luokalle.

Haluan valmistua. Haluan saada turvallisen rahatilanteen. Haluan saada tasasen elämäntilanteen.

Haluan laihtua tarpeeksi. Haluan terveelliset elämäntavat.

Hluan vakituisen työn ja oman talon. Talon, jossa on monta huonetta. Talon, jossa on iso piha ja metsää ympärillä. Ehkä järvenrantaa. Pihalla tilaa leikkimökille ja koiralle temmeltää. Ja kahden auton tallin.

Mutta kaikkea tätä on mahdotonta saavuttaa ennen.

2 kommenttia:

  1. Pakko kommentoida tähän, että älä hyvä ihminen hanki lasta ennen kuin asiasi on järjestyksessä. Lueskelin kirjoituksiasi ja vaikutat hieman yksinkertaiselta, minä-keskeiseltä lapselta, joka ei todellakaan ole valmis vanhemmaksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen pahoillani, että nämä kirjoitukset kuvastavat minun, vain minun, suhdetta vauvakuumeeseen. Koska nämä tekstit ovat vain minun näkemyksiä asioista, ne saattavat rouva/herra anonyymin mielestä varmasti vaikuttaa minäkeskeisiltä. Tämä blogi ei kerro muusta elämästäni, luonteeni lapsellisuudesta tai mieleni yksinkertaisuudesta mitään, joten haluaisin tietää perusteluja noihin väitteisiisi, ennen kuin pystyn asioita muuttamaan millään lailla.

      Poista