torstai 11. lokakuuta 2012

Pelkään saavani tytön.

Pelkään sitä, että saan tytön. Haluisin olla omille lapsilleni ihan erilainen, kun mun äiti oli mulle. Mutta mua pelottaa, että jos saan tytön kohtelen sitä samalla tavalla kun mun äiti kohteli mua. Ja kuinka mä kohtelin sitä.

En kyl tiiä helpottaisko se pojankaan saaminen tätä asiaa. Ajattelen omassa pienessä mielessäni, että sillon en olisi niin taipuvainen siihen, että tää tapahtuisi uudelleen. Se olis quick-fix. Mut ei se korjais tätä pelkoa.

4 kommenttia:

  1. niin.. Useinhan sanotaan, että tavat siirtyy omalta äidiltä tyttärelle.. Mutta uskon, että kun ne huonot tavat tiedostaa, niin siihen voi myös vaikuttaa:)

    Minkälaisia asioita pelkäät?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä että mun elämä perityis jollekin samanlaisena.

      Poista
  2. Edelliseen kommenttiin viitaten, uskon myös siihen että huonot tavat voi tiedostaa ja näin ollen vaikuttaa asioihin. Se ei ole helppoa, mutta mahdollista. Sinä jos kuka voit tehdä muutoksen asioihin. :)

    Itse olen joutunut käsittelemään paljon sukuuni liittyviä asioita ja olen miettinyt paljon sitä, miten pystyisin olemaan siirtämättä sukuni pahuuksia omalle jälkikasvulleni.

    Ja mitä tyttöön tulee, minulle paras ystäväni sanoi: "Toivottavasti ette saa tyttöä. Siitä tulee semmonen ylimielinen prinsessa joka saa kaiken mitä haluaa."

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinhä se on että siihen lopputulokseen voi vaikuttaa jos tiedostaa virheet. Mut entä jos en tiedostakkaa niitä kaikkia virheitä?

      Poista