maanantai 13. elokuuta 2012

Mitään ei tapahtunut ja muita pakkomielteitä

Siis siellä mökillä. Ei mitään. Siis yhtään mitään. En kyl tiiä olisinko halunnutkaan. Haluun, mut en haluu pakottaa.

Nyt mulla on tullu pakkomielle tosta oman talon hankinnasta. Haluisin niin käydä kysyy pankeilta asuntolainatarjoukset, mut mies ei haluu sitäkään. Mut sellanen se vaan on. Se ei tee mitään eikä se oo mihinkään isoon valmis, ellen mä tee sitä itte kokonaan valmiiks. Esim yhteen muuttaessa sillon kolmisen vuotta sitten mä hoidin kaikki valmistelut. Ostin kaikki tarpeelliset ja hoidin muuttopäivien sopimiset yms. Okei se joutu ottaa yhteyttä vuokranantajaan, koska mä olin sillon alaikänen(isi allekirjotti mun sopimusosan:D)

Oon jo löytäny TÄYDELLISEN asunnonki. Se olis meille hyvän hintanen, kokonen ja sitä ei tarvis rempata. Siihen on tulossa kyl putkiremppa, mut ei se haittais ku se kuitenki maksetaan pois sitten yhtiövastikkeessa. Se on ihana kolme huonetta+keittiö+sauna rivitalo. Kahdessa kerroksessa. Huonoo on kyl se, että sauna on sähkö(kallistaaaaaaaa!!!). Prisma ihan vieressa. Ala- ja ylökoulut ihan vieressä (haaveilla saa edelleen). Piha. Haluisin niin laittaa linkit siihen, mutta en tiiä uskaltaako sitä paljastaa, missä asun. Kiinnostaisko?

8 kommenttia:

  1. Kiinnostais kyllä :)! Muakin hiukois uus asunto, mutta vuokrakämppä vielä... :P

    VastaaPoista
  2. Heippa! Laitoin s.postiisi kutsun Ei kahta ilman kolmatta-blogiini :) Luin osan kirjoituksistasi ja osittain pystyin samaistumaan ajatuksiisi, joten jään seuraamaan myös sinun blogiasi :)

    Ps. Haluaisitkohan muuttaa blogin tekstiä hieman suuremmaksi, että minäkin huonon näköni kanssa pääsisin ahmimaan tekstit nopeammin? :D

    VastaaPoista
  3. Kiinnostaaa! :) ps. Sanavarmenukset kommentoinnista pois ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hyvä et sanoit mäki nii vihaan ku joissain blogeissa on se! ja nyt on poissa:D

      Poista
  4. no se talo on myyty. ekasta näytöstä. en ihmettele.

    VastaaPoista
  5. Meillä on ollu aika samanlaista, tosin nyt viimeisen vuoden aikana mieskin on innostunu uuden kodin katselemisesta. Sormet ja varpaat ristissä toivon, että mies sais työsopimukseen jatkoo niin saatais asuntolaina ja voitais ostaa omakotitalo :)
    On niin mitta täynnä kerrostaloasumista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mua ei (vielä?) kiinnosta noi omakotitalot. siis onhan se se ultimate-unelma, mut... ei meillä oo aikaa/kiinnostusta/jaksamista sen ylläpitoon. siks mä oon kiinnostunu noista rivareista. kuitenki hieman sitä yksityisyyttä ja koiralle(ja lapsille;) ) oma piha jossa olla vapaana.

      ootteks te kerenny jo haaveilee taloista? mun lempipuuhaa illalla on kiusata miestä oikotiessä/etuovessa/jokakodissa näyttämällä kaikkii taloja ja sanomalla: "oi kato nyt tätäki! tää on nii täydellinen! tohon mä laittaisin pöydän ja tähän kävis toi ja......" se ei oikeen tykkää kyl :D

      Poista