keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

Mitähän sitä taas ajattelis?

Ikkunarempan keskeltä kirjottelen.. kauheen pölystä!

Viimeks sanoin sillon 24.6. että olis myöhässä. Mutta tajusin sillon, että olin varmaan vaan laskenu väärin! Tai siis, että oikeesti oliski kai pitäny alkaa vasta 30.6. Ku pillereitten lopettamisen jälkeen oon ollu tosi huono muistaa aina noi, et millon on viimeks ollu ja millon pitäs tulla seuraavan kerran. Siks laitan aina muistutuksen kännykkää. Mut nyt olin laittanuki kaks muistutusta(en tiiä miks)! No ku mä huomasin sen toisen muistutuksen olin helpottunu. Siis et ehkä mä vaan oon sekoillu jotain...

Mut nyt siitä toisesta alkamispäivästä on jo taas 4 päivää. Perkele. Kai se täytyy käydä kaupasta se testi jo kohta. Ja salakuljettaa se kotiin ilman, et mies näkee.... En usko, että se enää ottaa mua tosissaan näissä mun jutuissa, että oon raskaana ku oon ihan varma, että joka kuukaus:D Ja sitä taitaa jo vähän ärsyttää ;) Mut nyt jotenki on ihan erilaista, koska ei mulla oo ennen ollu myöhässä kuitenkaan...

Tää kyl varmaan vaan johtuu siitä, että en enää tee yövuoroo vaan päivävuoroo ja mun vuorokausirytmi on ihan muuttunu.

Pelottaa kyl. Ei tän näin pitäny mennä kyl ollenkaan. Mun piti olla onnellinen ku tuun raskaaks.

PS. Pääsin siihen kouluun johon hain! Jeeeeeeeeeeeee. Sovittiin jo miehen kanssa, että alotan sitten jo nyt syksyllä enkä vasta ens vuonna niinku alunperin suunnittelin. Ku laskeskeltiin, että kyllä meillä rahat riittää!

6 kommenttia:

  1. Mitä pääsit opiskelemaan?

    VastaaPoista
  2. pääsin sairaanhoitajaks:)

    jotenki musta tuntuu et mun täytyy pyytää anteeks sulta tätä juttuu (vaikkei ees tunneta). En mä oo ansainnu. Mun piti inistä ja valittaa tätä asiaa täällä vielä vuosia eikä vaan viikkoja. Tuntuu niin väärältä hetkeltä.

    Saattaahan se toisaalta olla etten ookkaa raskaana. En kyllä tiiä kumpaa toivon. Toivoisin et kaikki vaan olis onnellisia.

    VastaaPoista
  3. Ai multa? miks? :) teitkö jo testin?

    onnea hurjasti opiskelupaikasta, täällä ei tärpänny. parempi niin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jotenki on syyllinen olo:) ja en oo tehny testii ritän vaa olla ajattelematta asiaa:D

      Poista
    2. En ymmärrä miks :D no teee nyt se testi, ootan innolla ;)

      Poista
    3. tää on jotenki niin... väärin. ei mun vielä pitäny.

      teen testin varmaa maanantaina ku mies lupas käydä ostaa testin sillon. tekis kyl mieli mennä itte ostaa jo tänää... saas nähä. :\

      Poista